<< atgal į sąrašą

Asmeninis vadovo asistentas (-ė)

Pardavimai Vilnius Komercinių pasiūlymų ruošimas, sutarčių sudarymas, sąskaitų išrašymas;
Parduodamų produktų paruošimas - pristatymas potencialiems klientams;
Svetainių valdymas ir informacijos talpinimas;
Naujienlaiškių kūrimas ir administravimas;
Pagalba marketingo vadovui;
Pardavimų vystymas užsienio rinkose: naujų klientų paieška, bendradarbiavimo plėtojimas ir palaikymas;
Pardavimų proceso organizavimas ir kontrolė;
Konkurentų ir pardavimo rezultatų analizė;
Klientų atsiskaitymų priežiūra;
Aukštasis išsilavinimas (vadybos/rinkodaros srityse);
Sėkminga ne mažiau 2 metų patirtis B2B pardavimų sektoriuje (privalumas);
Puikios lietuvių, anglų ir geros rusų kalbų žinios;
Orientacija į klientą, puikūs bendravimo, organizaciniai, derybiniai įgūdžiai;
Gebėjimas greitai priimti sprendimus, stipri orientacija į rezultatus, gebėjimas organizuoti, planuoti savo užduotis, savarankiškumas ir atsakingumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Vairuotojo pažymėjimas;
Galimybė vykti į komandiruotes.
Privalumai:
Patirtis Etcy/ pigu.lt platformoje
Maketavimo įgūdžiai;
Anglų kalbos mokėjimas;
SMM pagrindai
Aukštasis 2 metai Atlyginimas tiesiogiai priklauso nuo atlikto darbo nuo 650 iki 3000 eur.
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Įdomų, dinamišką, atsakingą darbą, panaudojant ir tobulinant profesines ir asmenines kompetencijas.
Įgavus patirties, perimti dalį Klientų iš pardavimų vadovo bei vykdyti visą pardavimų ciklą (lankyti, pristatyti produkciją, bendradarbiauti, spręsti klausimus ir kt.);
Papildomą motyvaciją už puikius pardavimų rezultatus.
Telefoną ir kompiuterį darbui.
Karjeros augimas įmonėje
650 €