AdministravimasPalanga• Administracinis darbas ofise su paprastomis el. sistemomis, programomis (outlook, word, exel)
- įeinančios informacijos el. paštu ir telefonu valdymas lietuvių, anglų kalbomis;
- gaunamų apskaitos dokumentų registras (įmonės žurnale ir ISAF) patikrinimas ir savalaikis pateikimas buhalterijos įmonei;
- sąskaitų išrašymas;
- banko įplaukų patikrinimas, mokėjimo pavedimų paruošimas;
- priimamų darbuotojų pirminių duomenų pateikimas Sodrai;
- kasdienis, savaitinis, mėnesinis ir metinis išlaidų registro pildymas;
- sutarčių paruošimas, registras, administravimas;
• Grynųjų pinigų apskaita ir įnešimas į banką;
• Produktų, prekių užsakymas, priėmimas bei kainų derinimas su pardavėjais;
• Sandėlio likučių kontrolė (sandėlyje, objektuose), inventorizacija (kas mėnesį)
• Darbas su IIKO programa:
- meniu suvedimas į sistemą, atsiradus naujienoms koregavimas
- produktų suvedimas į sistemą ir nurašymas
• Kasos aparatų knygų tikrinimas.
• Prekybos ir higienos leidimų įmonės veikloms išėmimas
• Įmonės švenčių organizavimas.
• Asistavimas vadovui.
• Biuro priežiūra. • Bent 2 metų patirtis administravimo ar buhalterinių paslaugų srityje.
• Gebėjimas be klaidų atlikti užduotis ir prisiimti gautų rezultatų atsakomybę.
• Gebėjimas ir noras maloniai bendrauti žodžiu ir raštu.
• Tvarkingumas, organizuotumas, loginis mąstymas.
• Sąžiningumas, atsakingumas, kruopštumas, paslaugumas, mandagumas.
• Ieškome mėgstančios (-io) dinamišką darbą ir inovacijas komandos narės (-io). Aukštasis2 metaiDarbą draugiškoje ir dinamiškoje aplinkoje tarp savo srities profesionalų, dėmesį ir pagalbą.
Esame inovatyvi ir nuolat tobulėjanti gatvės maisto prekybos įmonė, todėl:
- Visus naujus darbuotojus dėmesingai apmokome ir vėliau teikiame visapusišką pagalbą.
- Mėgstame tvarką - turime aiškias daugumos darbų atlikimo instrukcijas ir darbo procesus.
- Mokame konkurencingą darbo užmokestį bei visas socialines garantijas.
- Suteikiame galimybę tobulėti bei maloniai priimame patobulinimo pasiūlymus. 1300 €