AdministravimasKaunasMūsų klientė - gamtinių dujų ir elektros energijos tiekimu užsiimanti bendrovė, šiuo metu prie savo draugiško ir profesionalaus kolektyvo kviečia prisijungti klientų aptarnavimo vadybininką (-ę), kurio (-ios) pagrindinės darbo funkcijos bus:
- Klientų užklausų sprendimas, bendraujant su klientais telefonu bei raštu;
- Bendradarbiavimas su kolegomis ir vadovais, siekiant pagerinti teikiamų paslaugų kokybę;
- Svarbios informacijos saugojimas, reikalingos ataskaitų ruošimui.
Darbo grafikas:
- I-IV, 8-17 val., V, 8-15:45 val.;
arba
- I-IV, 7:30- 16:30 val., V, 7:30-15:15 val.
Darbo vieta:
- T. Masiulio g. Petrašiūnai
- Karantino metu darbas būtų organizuojamas iš namų.
Ieškome žmonių, kurie galėtų dirbti iki 2021-12-31, su galimybe sutartį tęsti.- Komunikabilumas, empatija, atsakingumas;
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- Puikios lietuvių kalbos žinios raštu ir žodžiu;
- Patirtis klientų aptarnavimo srityje - didelis privalumas.be patirties- Įžanginius apmokymus prieš pradedant darbą;
- Galimybę rinktis darbo laiką (penktadieniais darbas vyksta valandą trumpiau);
- Šiuolaikiškai įrengtą ofisą;
- Motyvuojančią darbo atmosferą.Nuo 680 €/mėn. į rankas. €