Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) kontaktų centre
PaslaugosVisa LietuvaTavo pagrindinė užduotis bus konsultuoti „Pigu“ klientus, kurie kreipiasi pagalbos įvairiausiais klausimais;
Informaciją teiksi telefonu, elektroniniu paštu, Facebook paskyroje.Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją, kruopštumas, atsakingas požiūris;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Taisyklinga lietuvių kalba;
Rusų kalba privalumas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai.Vidurinisbe patirtiesĮdomų ir dinamišką darbą draugiškame kolektyve;
Konkurencingą darbo rezultatus atitinkantį atlygį;
Galimybę susipažinti su elektronine prekyba iš vidaus;
Visas sąlygas darbui iš namų su galimybę vėliau dirbti biure;
Profesinius iššūkius ir tobulėjimo galimybes.961 €