<< atgal į sąrašą

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as)

Paslaugos Vilnius Darbo pobūdis:
• Sklandaus ir efektyvaus klientų aptarnavimo užtikrinimas, reikiamos informacijos suteikimas;
• Užsakymų proceso kontrolė ir pretenzijų valdymas, sprendimų paieška;
• Produktų išsiuntimo partneriams, klientams kontrolė;
• Bendradarbiavimas su kitais skyriais siekiant geriausio rezultato;
• Idėjų generavimas aptarnavimo proceso gerinimui ir tobulinimui.
Reikalavimai:
• Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas vadybos srityje (arba paskutinio kurso studentas (-ė));
• Labai geros anglų ir rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu (ne žemesnis nei B2 lygis);
• Vadybinio, administracinio darbo patirtis – didelis privalumas;
• Komunikabilumas, kokybiškas aptarnavimas;
• Laiko planavimas, operatyvumas, kritinių situacijų valdymas.
Įmonė siūlo:
• Puikią darbinę atmosferą, darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
• Galimybę realizuoti save ir tobulėjimo galimybes;
• Stabilų darbo užmokestį ir priedus nuo 900-950 eur. (atskaičius mokesčius).
1425 €