AdministravimasKaunasDarbo pobūdis:
• Dokumentacijos rengimas ir korespondencijos išorinėje erdvėje valdymas;
• Biuro priežiūra, kanceliarinių ir kitų biuro priemonių užsakymas;
• Personalo dokumentacijos rengimas;
• Personalo paieškų vykdymas, skelbimų rengimas, talpinimas;
• Idėjų generavimas aptarnavimo proceso gerinimui ir tobulinimui. Reikalavimai:
• Vadybinio, administracinio darbo patirtis – didelis privalumas;
• Labai geros anglų kalbos žinios (B2 lygis);
• Komunikabilumas, organizuotumas, geras kompiuterinis raštingumas;
• Laiko planavimas, operatyvumas, kritinių situacijų valdymas;
• Atsakingumas ir kruopštumas. Vidurinisbe patirties• Mišraus darbo modelio organizavimas (kelios dienos ofise, kelios dienos iš namų);
• Karjeros augimas ir asmeninis augimas;
• Galimybę nemokamai mokytis užsienio kalbų;
• Stabilų darbo užmokestį 700-750 eur. (atskaičius mokesčius). 1049 €