AdministravimasVilniusIeškome administratorės grožio prekių profesionalams parduotuvėje.
Darbas Naujamiestyje nuo 9h iki 18h arba nuo 10h iki 19h darbo dienomis, savaitgaliai laisvi.
Darbo pobūdis:
- malonus klientų aptarnavimas, konsultavimas
- bendravimas su klientais telefonu.
- prekyba profesionaliomis grožio priemonėmis esamiems ir naujiems klientams.
- administravimas įmonės Facebook, Instagram socialinių paskyrų.
- laiškų atrašymas
- registravimas klientų kursams, seminarams.
- organizavimas trenerių kursų grafiką.
- administravimas,įmonės dokumentų ruošimas. Esi punktualus ir atsakingas
Moki savarankiškai deliotis darbus
Tvarkingai rašyti lietuviškai
Komunikabilumas
Kompiuteriniai įgūdžiai
Esi punktualus ir atsakingas
Moki savarankiškai deliotis darbus
Panašaus darbo patirtis – privalumas, tačiau esant poreikiui viską apmokiname.
Vidurinisbe patirtiesGalimybę realizuoti savo idėjas
Įsigyti priemones ar kursus pigiau.
Apmokymus
Komandiruotes į kitus miestus
Pozityvų, vieningą ir draugišką kolektyvą
Laiku mokamas apmokėjimas 1000 €