<< atgal į sąrašą

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (SERVICE DESK)

Informacinės technologijos Vilnius • Aptarnauti klientus nuotoliniu būdu dėl IT įrangos ar sistemų gedimų, paslaugu užsakymo;
• Registruoti klientų kreipinius automatizuotose sistemose, sudėtingesnius klausimus nukreipti serviso inžinieriams;
• Konsultuoti klientus nesudėtingais techniniais/IT klausimais bei paprastais sistemų naudojimo klausimais;
• Valdyti užduotis sistemose (registravimas, priskyrimas vartotojui, problemų išsprendimas, ataskaitų formavimas ir pan.).
• Ne žemesnis kaip vidurinis išsilavinimas ir (ar) įgyta profesinė kvalifikacija
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Domėjimasis IT naujovėmis, technologijomis;
• Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
• Gebėjimas bendrauti ir dirbti komandoje;
• Anglų kalbos mokėjimas.
Vidurinis be patirties - Dinamišką darbą, kuriame galite įgyvendinti savo profesinius tikslus ir mokytis iš kompetentingų kolegų;
- Ambicingą komandą bei profesionalius vadovus;
- Lanksčią darbo aplinką, nes mums rūpi ne laikas ar vieta, o įsitraukimas ir rezultatai;
- Darbo užmokestį, priklausomai nuo išsilavinimo, darbo patirties, žinių ir kompetencijų;
2300 €