Gamyba/PramonėVilniusATSAKOMYBĖS:
• Įmonės veiklos buhalterinės apskaitos organizavimas ir kontrolė;
• Mokestinių ir finansinių ataskaitų rengimas bei teikimas valstybinėms institucijoms;
• Apskaitos procesų kūrimas, automatizavimas ir įgyvendinimas pagal verslo poreikius;
• Finansų skyriaus veiklos kūrimas ir optimizavimas;
• Piniginių srautų planavimas ir kontrolė;
• Komandos formavimas, pavaldžių darbuotojų koordinavimas ir glaudi komunikacija su visa organizacine komanda;
• Metinio ir operatyvinio biudžeto rengimas, ataskaitų rengimas ir pristatymas;
• Įmonės rodiklių analizė, vidinių ir išorinių ataskaitų teikimas vadovybei.
REIKALAVIMAI:
• Aukštasis finansų ar ekonomikos srities išsilavinimas.
• Bent 3 m. patirtis panašioje pozicijoje.
• Patirtis dirbant su finansų skyriaus veiklos optimizavimu bei apskaitos procesų kūrimu ir diegimu.
• Labai geri darbo kompiuteriu (MS Office) įgūdžiai.
• Geros anglų kalbos žinios raštu ir žodžiu.
• Komandos formavimo ir koordinavimo įgūdžiai.
• Analitinis mąstymas, organizuotumas ir aiški komunikacija.
ĮMONĖ SIŪLO:
• Atsakingas ir vadovaujančias pareigas;
• Motyvuojantį atlyginimą ir metinį priedą;
• Galimybę realizuoti savo gebėjimus ir inicijuoti pokyčius dirbant dinamiškoje aplinkoje;