<< atgal į sąrašą

Administratorius sekretorius

Administravimas Panevėžys 1. organizuoti raštvedybą pagal dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo reikalavimus;
2. rengti dokumentų (įsakymų, darbo sutarčių, jų pakeitimų, papildymų, raštų ir pan.) projektus, dokumentacijos planą laikantis norminiuose teisės aktuose nustatytų reikalavimų;
3. tvarkyti dokumentus dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“;
4. rengti dokumentus archyviniam saugojimui ir tvarkyti archyvą, organizuoti dokumentų laikymą, jų apsaugą ir naikinimą;
5. fiksuoti ir vesti darbuotojų atostogų laikotarpių bei dienų likučių apskaitą;
6. dirbti su korespondencija: priimti, išsiųsti korespondenciją, registruoti gautą, siunčiamą korespondenciją, priimti ir teikti informaciją telefonu, siųsti elektroniniu paštu.
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 m. įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
2. žinoti Lietuvos Respublikos teisės aktus (Darbo kodeksą, Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų ir archyvų įstatymą ir kt.), teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą ir valdymą, Lietuvos Respublikos nutarimus, sprendimus, reglamentuojančius personalo valdymą ir darbo santykius, gebėti juos taikyti praktiškai;
3. žinoti valstybinės kalbos taisyklingo vartojimo, raštvedybos ir archyvų tvarkymo reikalavimus; išmanyti dokumentų analizavimo, sisteminimo, komplektavimo, įrišimo ir patalpinimo tam tikslui skirtose vietose tvarką;
4. mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet Explorer);
5. mokėti sisteminti informaciją ir ją vertinti;
6. išmanyti tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo, dalykinio pokalbio taisykles.

Aukštasis 1 metai Geras darbo sąlygas draugiškame kolektyve.
Socialines garantijas.
Gerą, laiku mokamą atlyginimą.
Darbo sutartis – terminuota (darbuotojo vaiko priežiūros atostogų metu, iki 2 metų).
Koeficientas 5,8 €