AdministravimasVilniusMūsų komandoje būsite atsakinga (-as) už:
- Elektroninės parduotuvės užsakymų administravimą (prekės paruošimas ir išsiuntimas, pirkėjų informavimas dėl užsakymo vykdymo būklės, sąskaitų išrašymas, grąžinamų prekių administravimas).
- Sandėlio administravimą, gautų prekių iš gamintojo/tiekėjo priėmimas ir patikra ( papildomos informacijos pakuotėje papildymas - instrukcijų ir lipdukų), prekių pajamavimą bei inventorizacijos organizavimą.
- Pirminių apskaitos dokumentų vedimą.
- Esant poreikiui administratorės - pardavėjos pavadavimas fizinėje parduotuvėje. (ligos ar atostogų atvejais)- Darbo patirties panašioje veikloje.
- Atsakingumo, kruopštumo bei nuolatinio siekio tobulėti.
- Privalumas: patirtis su buhalterine programa Finvalda.
❗Neturinčius patirties apmokysime❗Vidurinisbe patirties- Neribotą sporto salės su inventoriumi naudojimą (ne darbo metu / sekmadieniais)
- Ypatingą nuolaidą visai esamai produkcijai.
- Modernią darbo aplinką, 2022 metais įsikūrėme naujose patalpose netoli centro.
- Geras darbo sąlygas bei visą darbui reikalingą inventorių.
- Nedidelę, tačiau draugišką, artimą ir visada padėsiančią komandą. 1196 € (po bandomojo laikotarpio - 1568 €) €