AdministravimasKaunas• Koresponencijos bei dokumentų valdymas;
• Įmonės dokumentacijos rengimas, sutarčių ruošimas;
• Kanceliarinių bei kitų darbui reikalingų priemonių užsakymas;
• Skambučių, el.laiškų bei kitos informacijos valdymas;
• Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas. • Vadybinio, administracinio darbo patirtis;
• Komunikabilumas, greita orientacija;
• Geras kompiuterinis raštingumas;
• Kruopštumas bei dėmesys detalėms;
• Puikūs laiko planavimo ir organizavimo įgūdžiai, atsakingas požiūris į darbą;
• Geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas –privalumas.Aukštesnysis1 metai• Įdomų, nemonotonišką darbą profesionaliame kolektyve bei galimybę prisidėti prie sėkmingo verslo vystymo;
• Darbo grafiką darbo dienomis 8:00—17:00 val.;
• Darbo užmokestį 800-1000 EUR atskaičius mokesčius. 1200 €