Personalo valdymasKlaipėdaProjektų koordinatorius atsakingas už turimų projektų personalo užsienyje valdymą, problemų sprendimą, bendravimą su klientais, darbuotojų paiešką, atranką bei bendravimą darbo užsienyje metu. Pagrindiniai darbai ir atsakomybės:
bendravimas su esamais klientais;
resursų planavimas;
kelionių organizavimas;
dokumentų ruošimas;
ataskaitų ruošimas;
darbuotojų rotacijos planavimas.Aukštasis universitetinis išsilavinimas;
Panašaus pobūdžio darbo patirtis;
Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios (supratimas, kalbėjimas, rašymas), rusų kalba- privalumas;
Kompiuterinis raštingumas;
Orientacija į rezultatą, gebėjimas greitai įsisavinti informaciją;
Puikūs organizaciniai, komunikaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
Gebėjimas savarankiškai organizuoti savo veiklą, spręsti problemas bei priimti sprendimus.Aukštasis1 metaiKonkurencingą atlyginimą atitinkantį kandidato kompetencijas ir patirtį;
Dinamišką ir kupiną iššūkių darbą sparčiai augančioje tarpautinėje kompanijoje;
Patogią darbo vietą šiuolaikiškame biure pačiame miesto centre;
Nemokamą automobilio parkingą;
Mokymus ir kvalifikacijos kėlimą, asmeninį ir profesinį augimą.2103-2975 € €