AdministravimasKaunasĮmonės dokumentacijos rengimas, korespondencijos tvarkymas bei paskirstymas;
Biuro priežiūra;
Informacijos srautų paskirstymas įmonės viduje;
Personalo ir kitų įmonės vidinių dokumentų ruošimas, sisteminimas ir archyvavimas (darbo sutartys, įsakymai, darbo laiko apskaita, įvairūs raštai ir kt.);
Įmonės dokumentacijos rengimas, korespondencijos tvarkymas bei paskirstymas;
Informacijos srautų paskirstymas įmonės viduje;
Biuro aprūpinimas reikalingomis kanceliarinėmis ir kitomis bendros paskirties priemonėmis;
Pagalba įmonės darbuotojams administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais;
Įmonės svečių priėmimas;
Vadovo pavestų užduočių atlikimas.Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, kompiuterinis raštingumas;
Dokumentų rengimo ir valdymo patirtis;
Puikios anglų kalbos žinios (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
Pareigingumas, kruopštumas, reiklumas sau ir kitiems;
Greita orientacija, organizuotumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, atsakingumas, mandagumas;
Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai.Aukštasis1 metaiMaksimalią kolegų pagalbą bei pastangas padėti perprasti darbo specifiką ir tapti šios srities profesionalu net startuoliams be panašios patirties;
Puikias darbo sąlygas draugiškame ir bendrų tikslų siekiančiame kolektyve;
Galimybę pritaikyti ir tobulinti turimas kompetencijas;
Biurą Kauno centre. 1900 €