<< atgal į sąrašą

Sodros Kauno skyriaus Klientų aptarnavimo vyriausiasis specialistas

Administravimas Kaunas Atlieka klientų srautų administravimą.
Teikia klientams bendro pobūdžio informaciją, konsultuoja Sodros teikiamų paslaugų klausimais.
Išduoda bei apskaito pensijos gavėjo pažymėjimus.
Teikia konsultacijas ir pagalbą naudojantis elektroninėmis paslaugomis.
Platina Sodros informacinę medžiagą klientams
Dalyvauja organizuojant renginius susijusius su informacijos sklaida apie valstybinį socialinį draudimą

Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija.
Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius valstybinį socialinį draudimą, asmenų aptarnavimą, asmens duomenų apsaugą.
Būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
Mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
Aukštasis be patirties Kartu su atlygiu mes pasiruošę pradžiuginti tave ne tik įdomiu darbu, bet ir draugiška komanda bei nuotaikinga atmosfera;
Įstaigos investicijas į Tavo nuolatinį profesinį tobulėjimą;
Kolegų pagalbą.
1780 €