<< atgal į sąrašą

Personalo administratorius (-ė)

Personalo valdymas Vilnius Ieškome kolegos, kuris padėtų užtikrinti sklandų personalo administravimo procesą ir prisidėtų prie personalo valdymo procesų gerinimo. Jei tau svarbus kruopštumas, atsakomybė ir nori augti personalo valdymo srityje – kviečiame prisijungti!

Pareigybės lygis – A1.
Darbo krūvis – 1,0 etatas.
Pareiginės algos koeficientas 0,86–1,43 (1535–2553 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių).
Darbo sutartis – neterminuota.

Pagrindinės atsakomybės:
-darbuotojų priėmimo, perkėlimo, atleidimo ir kitų su darbo santykiais susijusių procesų organizavimas; informacijos apie darbuotojus sisteminimas ir analizė;
-padalinių vadovų ir darbuotojų konsultavimas personalo valdymo ir administravimo klausimais;
-darbuotojų paieškos, atrankos ir adaptacijos procesų organizavimas ir įgyvendinimas;
-atostogų, skatinimo procedūrų administravimas ir su tuo susijusių dokumentų rengimas;
-personalo veiklos rodiklių (KPIs) stebėjimas, duomenų ruošimas analizei;
-pagalba įgyvendinant darbuotojų įsitraukimo, motyvavimo ir gerovės iniciatyvas.
Mes tikimės, kad Tu:
-turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu (pageidautina žmogiškųjų išteklių, teisės ar sociologijos srityse);
-turi ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje;
-turi puikius bendravimo įgūdžius, sklandžiai dėstai mintis tiek žodžiu, tiek raštu lietuvių kalba;
-turi geras anglų k. žinias tiek žodžiu, tiek raštu;
-išmanai Lietuvos Respublikos darbo kodeksą ir kitus su darbo santykiais susijusius teisės aktus ir gebi juos taikyti praktikoje;
-gebi efektyviai planuoti darbą, nustatyti prioritetus ir dirbti savarankiškai;
-moki dirbti su MS Office 365 programiniu paketu; 
-pasižymi iniciatyvumu, atsakomybe, kūrybiškumu, pozityvumu, profesionalumu ir atvirumu naujovėms;
-turi motyvacijos tobulėti ir dirbti dėl rezultato ir motyvacijos siekti pokyčių. 
Aukštasis 1 metai įdomų ir prasmingą darbą asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros srityje;
-galimybę inicijuoti ir vykdyti pokyčius;
-galimybę tobulėti ir kelti kvalifikaciją Lietuvoje ir užsienyje;
-mentoriaus pagalbą pirmaisiais darbo mėnesiais;
-nuotolinio darbo galimybę pagal įstaigoje galiojančią tvarką, lankstumą užtikrinant darbo ir asmeninio gyvenimo balansą;
-draugišką ir palaikančią komandą, kuri dirba kartu siekdama bendrų tikslų;
-įstaigos vidinius renginius, kurie ne tik stiprina komandinę dvasią, bet ir skatina bendradarbiavimą ir vidinį augimą.
2553 €